Перфектната търговска система в ОБЛАКА!Несъмнено бизнес тенденциите показват категорично едно: превключването от традиционната технология за управление на продажбите към търговски софтуер, базиран в облака, е едно от най-умните неща, които един малък бизнес може да направи.
Ето някои от причините защо е добре, че сте "на облака" и защо трябва да останете там.
Мобилност Използването на POS система в облака Ви дава повече мобилност и гъвкавост. Цялата система може да се стартира чрез мобилно устройство, лаптоп или настолен компютър за минути без инсталация. Използвайки уеб базирана система имате свободата да създавате и изпращате документи до клиенти и доставчици директно на техния телефон и/или имейл. Обработвате поръчки от Вашите контрагенти за секунди, които те сами въвеждат директно във Вашата система чрез техен онлайн профил. Удобно нали?! Мобилността Ви позволява да управлявате бизнеса си от всяка точка на света с 24/7 достъп до всички системни отчети.
По-лесна поддръжка Когато традиционната POS система бъде атакувана от вирус или ако се срине и повреди, можете да очаквате прекъсване на работния процес за известно време, докато IT персоналът на доставчика на POS системата успее да коригира проблема. Всичко ще трябва да бъде проверено, а ако проблемът е по-сериозен, цялата инсталация и всички настройки ще трябва да бъдат направени отново. Това е скъпо и отнема много време. С търговска система в облака, поддръжката става за секунди онлайн, а периодично се полагат грижи за изправността на процесите дистанционно, без дори да разбирате за това.
Не губите връзка Да бъдеш онлайн е основно предимство на системите в облака. Но с наистина добрите платформи, можете да работите дори и докато достъпa до Интернет е преустановен. Работата в offline режим Ви позволява да продължите да извършвате всички операции както обикновено и да синхронизирате данните, когато се върнете онлайн.
Рентабилност Традиционните POS системи обикновено се предлагат срещу покупка на хардуерни и софтуерни лицензи, имат различни такси за поддръжка, абонамент и актуализации. Също така отделно се заплаща обучението и настройката на софтуера. Облачно базираните решения идват като комплексна услуга, за която се заплаща единствено месечна такса. Системата се актуализира автоматично и можете да се откажете от използване по всяко време.
Сигурност Тъй като всичките Ви данни се съхраняват в облака, не е нужно да се притеснявате за изчерпване на пространство за съхранението им, кражба или злополуки с хардуерните носители. Всички данни се съхраняват на множество отдалечени сървъри, които разполагат с най-модерните защити на информацията.
Повече екстри Поради това, че софтуерът е базиран в облака, можете да интегрирате безпроблемно към нея счетоводен софтуер, карти за подарък, програми за лоялност, допълнителни външни приложения, работа с всякакъв вид периферен хардуер. Нито една друга POS система не предлага толкова много възможности. Интеграцията никога не е била по-лесна.
Избирайки Micro.bg, получавате една наистина бързо развиваща се платформа, която съчетава функциите на добрия складов софтуер с всички предимствата, изброени по-горе за облачните решения. Всички екстри на системата получавате срещу изгодна месечна такса и 2 месеца безплатен тестов период. Освен удобството да използвате Micro.bg от всякo устройство с връзка с Интернет, на Ваше разположение е допълнително Android приложение Axis Cloud, което е изцяло оптимизирано за работа с тъч монитор.
По този начин получавате фронт и бек офис на цялостна търговска система в облака! |
КоментариВсе още няма запитвания или коментари към тази статия
|