Работа с Microinvest Smart Printer
Уважаеми потребители,
Приложението Microinvest Smart Printer, което служи за свързване на компютъра с фискалния апарат е платена услуга. Всички потребители, които използват софтуера за да отпечатват фискални бонове, трябва да направят следните стъпки:
- Приложението за връзка с фискални устройства работи с помощта на хардуерен ключ, който се поставя в компютъра, на всяко работно място, към което физически има свързан касов апарат или фискален принтер;
- Заявете закупуването на хардуерен ключ на страницата: Запитване до Microinvest като посочите:
- Име на фирмата
- Булстат
- Адрес за доставка на хардуерния ключ, който ще получите с Наложен платеж;
- Телефонен номер
- Цената на хардуерното устройство е 12,90 EUR без ДДС ЕДНОКРАТНО.
- Изтеглете и инсталирайте последна актуална версия на Microinvest Smart Printer от меню Разплащания – Настройки Фискален Принтер – бутон ТУК;
- При стартиране на Microinvest Smart Printer и поставен хардуерен ключ, програмата ще визуализира на екран Уникален номер;
- Заявяването на период на използване на Microinvest Smart Printer ще се извършва чрез предоставяне на този Уникален номер към Микроинвест;
- Като потребители на платформата www.Мicro.bg Вие получавате БЕЗПЛАТЕН ПЕРИОД за работа с Microinvest Smart Printer;
- За да се възползвате от него, трябва да заявите хардуерен ключ до края на текущия месец, да го поставите на компютрите, след което ще бъдат активирани безплатните месеци;
- След изтичане на Промоционалния период - Microinvest Smart Printer се заплаща с месечна такса от 4,90 EUR/ месец без ДДС;
- Не отлагайте поръчката на хардуерния ключ за последния момент, поръчайте още сега чрез Запитване до Microinvest
|